"Impacto del COVID 19 en la comunicación organizacional de la empresa CHELEADITOS"


Abstract:

Problem: Impact of COVID 19 on the organizational communication of the company Cheleaditos. Objective: To determine the impact of the COVID 19 pandemic on the organizational communication of the Cheleaditos company. Hypothesis: The COVID 19 pandemic affects the organizational communication of the Cheleaditos company. Variables: COVID 19 and organizational communication Design: the experimental design, because the origin and effect of the problem is established as a link, based on its real environment Methodology: Techniques: qualitative (interview) and quantitative (survey) Sample: simple probabilistic Result: to improve the service, social networks are needed because the business will innovate, like others already positioned in the market, which will allow for a digital communication link. Proposal: to improve the organizational communication of the company Cheleaditos.

Año de publicación:

2022

Keywords:

  • COMUNICACIÓN ORGANIZACIÓNAL
  • COVID 19
  • NEGOCÍO
  • innovacion

Fuente:

rraaerraae

Tipo de documento:

Bachelor Thesis

Estado:

Acceso abierto

Áreas de conocimiento:

  • Comunicación
  • Comunicación

Áreas temáticas de Dewey:

  • Otros problemas y servicios sociales
  • Dirección general
  • Interacción social
Procesado con IAProcesado con IA

Objetivos de Desarrollo Sostenible:

  • ODS 8: Trabajo decente y crecimiento económico
  • ODS 3: Salud y bienestar
  • ODS 9: Industria, innovación e infraestructura
Procesado con IAProcesado con IA