"Impacto del COVID 19 en la comunicación organizacional de la empresa CHELEADITOS"
Abstract:
Problem: Impact of COVID 19 on the organizational communication of the company Cheleaditos. Objective: To determine the impact of the COVID 19 pandemic on the organizational communication of the Cheleaditos company. Hypothesis: The COVID 19 pandemic affects the organizational communication of the Cheleaditos company. Variables: COVID 19 and organizational communication Design: the experimental design, because the origin and effect of the problem is established as a link, based on its real environment Methodology: Techniques: qualitative (interview) and quantitative (survey) Sample: simple probabilistic Result: to improve the service, social networks are needed because the business will innovate, like others already positioned in the market, which will allow for a digital communication link. Proposal: to improve the organizational communication of the company Cheleaditos.
Año de publicación:
2022
Keywords:
- COMUNICACIÓN ORGANIZACIÓNAL
- COVID 19
- NEGOCÍO
- innovacion
Fuente:

Tipo de documento:
Bachelor Thesis
Estado:
Acceso abierto
Áreas de conocimiento:
- Comunicación
- Comunicación
Áreas temáticas de Dewey:
- Otros problemas y servicios sociales
- Dirección general
- Interacción social

Objetivos de Desarrollo Sostenible:
- ODS 8: Trabajo decente y crecimiento económico
- ODS 3: Salud y bienestar
- ODS 9: Industria, innovación e infraestructura
