Enseñar en inglés en la universidad: Reflexiones del alumnado y el profesorado entorno a las experiencias AICLE.


Abstract:

Enseñar en inglés en la universidad: Reflexiones del alumnado y el profesorado entorno a las experiencias AICLE. — Universitat Autònoma de Barcelona Research Portal Skip to main navigation Skip to search Skip to main content Universitat Autònoma de Barcelona Research Portal Home Universitat Autònoma de Barcelona Research Portal Logo Help & FAQ Home Profiles Research Units Projects Research output Search by expertise, name or affiliation Enseñar en inglés en la universidad: Reflexiones del alumnado y el profesorado entorno a las experiencias AICLE. Mariona Espinet, Eva Codó, Mònica Feixas, Dolors Masats, Digna Couso, A R. Roig Vila (Dir) (Editor), MA Cano, J. Blasco Department of Teaching of Mathematics and Experimental Sciences Department of English and German Studies Department of Teaching of Language, Literature and Social Science Research output: Chapter in Book › Chapter …

Año de publicación:

2009

Keywords:

    Fuente:

    googlegoogle

    Tipo de documento:

    Other

    Estado:

    Acceso abierto

    Áreas de conocimiento:

    • Pedagogía

    Áreas temáticas:

    • Inglés e inglés antiguo (anglosajón)
    • Educación
    • Literatura y retórica

    Contribuidores: