Requerimientos on line – servicios de internet para atención de requerimientos y servicios al cliente


Abstract:

Our thesis is an important tool for the company INTERAGUA in the area of customer service, improving customer service quality, allowing decongest customer points and allows to control organized in income, allocation and completion of paperwork, Additional to this also allows the classification and distribution requirements. Applying supervisory controls most important phases, with a platform for easy access and security controls for the client's income either through personally requested key to the entity. The result will expedite the process and outcomes of customer requirements to the entity.

Año de publicación:

2009

Keywords:

  • CLASIFICACIÓN Y DISTRIBUCIÓN DE REQUERIMIENTOS
  • DES CONGESTIONAMIENTO EN EL ÁREA DE ATENCIÓN AL CLIENTE
  • SISTEMA DE CONTROL Y SEGURIDAD
  • HERRAMIENTA DE TRABAJO INTERAGUA
  • BENEFICIOS DE REQUERIMIENTOS ONLINE
  • TIPOS DE RECLAMOS PARA PAGOS ONLINE
  • POLÍTICAS DE EVALUACIÓN DE TRÁMITES

Fuente:

rraaerraae

Tipo de documento:

Article

Estado:

Acceso abierto

Áreas de conocimiento:

  • Comunicación

Áreas temáticas:

  • Ciencias de la computación
  • Funcionamiento de bibliotecas y archivos
  • Dirección general